چگونه می توانید GFR من 20 با دیابت را افزایش می من
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه می توانید GFR من 20 با دیابت را افزایش می من

چگونه می توانید GFR من 20 افزایش به DiabéticaCómo من می توانم deabetes من با GFR 20 افزایش می دهد، دیابت است شایع ترین علت نارسایی فرد مبتلا به بیماری کلیوی ناشی از دیابت و GFR 20 renal.Para، هیچ درمانی وجود دارد، اما درمان های طبیعی می تواند کمک به افزایش عملکرد کلیوی، و همچنین برای جلوگیری از پیشرفت از مشاوره enfermedad.Para شخصی، لطفا به دکتر ما صحبت کنید.

زمانی که کلیه ها آسیب دیده و GFR به شدت کاهش می یابد تا 20، اثرات فیلتراسیون متوقف می شود funcionar.Esto معنی مواد زائد و سموم شروع به تجمع در کلیه جریان sanguíneo.Cuando شکست، تنها گزینه هستند به دیالیز یا پیوند. راه حل های است که می تواند کمک به افزایش GFR 20 مبتلا به نفروپاتی دیابتی و جلوگیری از نارسایی کلیه عبارتند از:

1. گیاهان

گیاهان که عملکرد کلیه پشتیبانی می کنند عبارتند ریشه قاصدک، کمک می کند که کلیه ها به حذف زباله های سمی و قره قاط، که می تواند بیماری کلیوی را درمان و جلوگیری از عفونت های دستگاه کلیه و urinario.Astragalus گیاه شما غالبا به بهبود سلامت و عملکرد riñones.Goldenrod می توانید دارویی برای درمان بیماری و اختلالات renales.La باباآدم ریشه، برگ و میوه ها دارویی برای درمان طیف گسترده ای از بیماری های مانند مشکلات کلیوی و اعمال سیستم urinario.La لیست از گیاهان، اگر شما می خواهید به دانستن خیلی، ارسال ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com.

آلودگی 2. خون

از سال 2013، آخرین درمان برای بیماری های کلیوی درمان خون contaminación.Desarrollado توسط کارشناسان مشهور در این کشور به کلیه بر اساس نزدیک به 30 سال مطالعه، این درمان بالینی بسیار موثر در درمان ثابت مشکلات کلیوی است.

در درمان دیابت، بیماری کلیه با GFR 20، این درمان می تواند کار برای از بین بردن مواد مضر در بدن، جلوگیری از بدتر شدن عملکرد کلیه، احیای ظرفیت برای خود - شفا و بازگرداندن عملکرد کلیه کلیه.

تا چه حد می تواند آلودگی درمان خون بهبود می یابند لطفا با ما تماس برای تجزیه و تحلیل individual.Si شما نیاز به کمک بیشتر در tratameinto بیماری های کلیوی، شما ممکن است پیام زیر را ترک، و یا دکتر ما واتساپ مشورت ؟: + 8615732170898، هر کس می تواند با همه چیز ayduarle.





:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: